رسانهفیلممهدی میرزایی

معرفی کامل مهدی میرزایی کارگردان، شاعر و فیلم نامه نویس تمگرانی+ فیلم

معرفی کامل مهدی میرزایی

معرفی کامل مهدی میرزایی _ مهدی میرزایی متولد بهمن ماه ۱۳۶۳ در روستای تمگران قلعه گنج لیسانس ادبیات فارسی و در حال حاضر مشغول به تحصیل در رشته تولید سیما در دانشگاه صدا و سیما می باشد . وی فیلم سازی را با دیدن اثار سایرین ، تجربیات کاری خویش و دوست و استاد خویش حجت دهقان و آموخته هایش از کتاب های مختلف فرا گرفته و اکنون نیز با رفتن به دانشگاه صداوسیما در حال تقویت و به ثمر نشاندن استعداد و ذوق هنری خویش می باشد انگیزه او از ورود به عرصه فیلم سازی به تصویر کشاندن پتانسیل ها و محرومیت های جنوب شرق و اقدام جهت محو افکار کهنه و اشتباه و نقطه ضعف های فرهنگی بوده است .

ویدیو معرفی مهدی میرزایی

آثار مهدی میرزایی

معرفی کامل مهدی میرزایی

او در طی سالیان فیلم سازی با کسب اولین مقامش در جشنواره فیلم کلات کهنوج و بعد از آن در جشنواره های اردیبهشت هرمزگان ، آفتاب و بسیج کرمان ، تیاب چابهار و تا کسب مقام اخیرش در جشنواره قرآن و عترت جنوب کرمان با فیلم ( باغ ما که خشک نشده ) در بخش مستند و با کسب رتبه اول درخشیده است . موسسه فیلم سازی ماهکان (مهتاب) ، محل شکوفایی ایده ها و به تصویر کشیده شدن آثار ماندگار چون لگار ( با کسب رتبه اول در جشنواره آفتاب کرمان ) ، تیر ارش ، شناسنامه گشمیران ، آن مرد آسمانی و … می باشد که روایت گر رشادت ها شهدا منطقه و نیز نشان دهنده طبیعت زیبای جنوب می باشد .

مهدی میرزایی از آرزوهایش می گوید :

از اینکه آرزوهایش در لابه لای زندگی روزمره اش گنجانده شده اند و هر چه اند هدف او هستند از نگاه او هنر ، در بسته زندگی است که شکل می گیرد وی هنر وز ندگی را با هم درآمیخته می داند .(قحطی بریده امان بلوچ را ) مجموعه شعری است که در سال ۸۶ از او به چاپ رسیده و در جشنواره شعر بلوط یاسوج و جشنواره رها در شیراز موفق به کسب عنوان گردیده است. فیلم مستند جدید زیورک نیز جدیدترین اثر مهدی میرزایی می باسد که در جشنواره فیلم دانشجویی کشور موفق به دریافت دو جایزه بهترین کارگردان و بهترین فیلم شد.

عکاسی نیز دیگر هنری است که وی در کنار فیلم سازی و شعر سرایی بدان اهتمام ورزیده و مقام ملی و استانی نیز کسب کرده در زیر می توانید ویدیو کامل از مصاحبه مهدی میرزایی را با شبکه مستند سیما تماشا کنید امید است با حمایت از این عزیز راه را برای سایر جوانان و هنرمندان هموار سازیم. روستای تمگران در استان کرمان و از توابع شهرستان قلعه گنج می باشد. معرفی کامل مهدی میرزایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا