رسانهکنکورینخبگان

حضور فاطمه و عاطفه بامری نخبگان کنکوری زهکلوت در کاملا دخترانه شبکه ۳ سیما

حضور فاطمه و عاطفه بامری نخبگان کنکوری

حضور فاطمه و عاطفه بامری نخبگان کنکوری (دوقلوهای زهکلوتی که رتبه های ۳۷ و ۸۸ گروه علوم تجربی را در کنکور سراسری سال ۹۵ کسب کردند)

متولد روستای حیدرآباد زهکلوت (شهرستان رودبارجنوب) ، فاطمه بامری نژاد رتبه ۳۷ و عاطفه رتبه ۸۸ را کسب کرده است. همچنین این ۲ خواهر رتبه ۵ کشوری را در مسابقات قرانی کسب کرده اند.


 

 

قسمتی از گفتگو سایت صدای جاز با فاطمه و عاطفه بامری

متاسفانه ما وقتی که شما رو به عنوان الگو برای دانش آموزامون معرفی می کنیم با ناامیدی ابراز می کنند که خانم‌های بامری در مدرسه‌ی با تمام امکانات درس خوندن و ما این امکانات رو نداریم میشه درباره این موضوع توضیح بدین؟

فاطمه و عاطفه بامری: ببینید بچه ها یه واقعیت انکار ناپذیری وجود داره و اون اینکه ما در منطقه ای قرار گرفتیم که محرومه و طبق آیه ای که گفتم هیچکس هم به جز ما نمی تونه این محرومیت رو بر طرف کنه جای بهانه اوردن برای هیچکسی نیست چه من که به تفسیر شما در جای قرار گرفتم که همه امکانات رو در اختیارم قراد دادن چه به تفسیر خودم که در دوران مهم نوجوانی ۷ سال به دور از خانواده درس خوندم کاری که برای خیلی ها سخت باشه ۷ سال در جاهای مختلف با ادم های مختلف که با مشکلاتی که هیچ کدام از شما اون ها را تجربه نکرده باشید. چه من چه شما هیچ کدوم ما نمی تونیم از زیر بار مسئولیتی که به دوش مون گذاشته شده شونه خالی کنیم ما خودمون وقتی در این چند سال با مشکلاتی روبرو میشدیم به جای بهانه آوردن حرف مون این بود

خدایا تمام درد ها عالم ازان من باشد اما خزنده نباشم که تک تک انها مرا ازا دهد رونده نباشم که بعضی مرا خورد و بعضی مرا ازار بدهند . پرنده باشم و بر همه انها مسلط باشم .

ما می تونیم محرومیت رو از بین ببریم

بچه ها این تفکر و توجیه شما اصلا منطقی نیست چون همه ما می دونیم که ورای هر امکاناتی امکاناتی هست ورای هر استعداد و هوشی یقینا هوشی هست یقنا تفاوت های بین انسان ها و انچه که در اختیارشان قرار داده هست فکر نکیند که ما وقتی بخوایم راهی رو شروع کنیم تمام امکانات در اختیارمون قرار میگیره همیشه کسی از یه جای به جای دیگر میره در مقابلش مقاومت وجود داره یقینا ما هم همینطور بودیم. وقتی از یه جای به جای دیگر میرفتیم این طور نبود که همه امکانات رو در اختیارمون قرار بدن بلکه یقنا ما هم مشکلاتی در مقابلمون و جلوی راهمون بود حتی بعضی وقتی ما رو منصرف می کردن از این کار و میگفتن وقتی از این جا برین جای دیگه ممکنه که مشکلاتی براتون پیش بیاد ممکنه که بقیه از شما بهتر بشن روحیتون تضعیف بشهو اینطور اما حرف ما این بود

کشتی در ساحل امن تر است اما کشتی برای ماندن نیست ما زنده به انیم که ارام نگیریم

ما باید حرکت کنیماین حرکت ما خواستنی نیست ما باید اینکار را بکینم ما باید تمام  تلاشمون رو برای از بین بردن محرومیتی که در منطقه مون هست چه با پیشرفت خودمون و چه با کمک به پیشرفت دیگران انجام بدیم .

حضور فاطمه و عاطفه بامری نخبگان کنکوری


بیشتر بخوانید:

گفتگوی سایت صدای جاز با فاطمه و عاطفه بامری

مناظره مهدی بهرامی با دکتر سعید برخوری رئیس جهاد کشاورزی جنوب کرمان در شبکه افق

گفتگو با علی نظری نخبه جوان قلعه گنجی و متخصص قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معرفی موسیقی جنوب کرمان توسط سید فواد توحیدی پژوهشگر موسیقی نواحی استان کرمان

یوسف بامری دانشجوی کارشناسی رشته الهیات دانشگاه فرهنگیان


مدیر

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد / وجود نازکت آزرده گزند مباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا