آهنگ بندریغلامحسین نظریموسقی محلی

دانلود آهنگ جدید غلامحسین نظری به نام بلبلک اخوندنن

دانلود آهنگ جدید غلامحسین نظری

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

 


غلامحسین نظری خواننده محبوب جنوبی است که بدون اغراق می توان گفت در جنوب کرمان کسی نیست که با این عزیز آشنا نباشد و آهنگ های سنتی او را نشنیده باشد. او که اصالتا اهل منوجان می باشد در یک خانواده کشاورز متولد شد.

نظری این گونه از دوران کودکیش یاد می کند:

در همان دوران کودکی بود که شخصی از همین اهالی منوجان روی زمین پدرم کار میکرد که هر وقت فرصتی بدست می آورد یک چنگ قوطی داشت که بسیار زیبا می نواخت از او خوشم می اومد و احساس میکردم با این چنگ که او میزند آرامش به من دست می دهد. همیشه نگاه دستهایش می کردم تا اینکه به زودی یاد گرفتم او خیلی مهربان بود یک چنگ قوطی برای من ساخت که اولین چنگ من بود آن وقت سال ۶۹ و کلاس چهارم دبستان بودم . همیشه آرزو می کردم که روزی مثل درمحمد نوازنده بتوانم چنگ بزنم و درمحمد بگوید آفرین.

بیشتر بخوانید: دانلود آهنگ سرتراش یوسف سلیمی

بزرگترین آرزوی غلامحسین نظری چیست؟

موسیقی رودبار زمین جایگاه را در کشورمان پیدا کندو همین که آهنگ آن در هر کجای کشور بلند شود با نام رودبار زمین بشناسند و آوازه اش در جهان بپیچد آَگاهتر بگویم اینکه هر گاه نامی از بندرعباس در فیلمی برده شود یا آثاری از آن جا نشان داده می شود و همراه تصویر موسیقی بندری پخش می شود، خراسان موسیقی خراسانی ، لرستان موسیقی لری ، کردستان موسیقی کردی همین طور است .

اما اگر در همین صدا و سیمای استانی ما فیلمی از شهرهای ما نشان بدهد چه موسیقی پخش می شود؟ همه ی اینها بستگی و بر آمده از تلاشها و چگونگی کارهای ما است و گر نه دیگران هیچ تقصیری ندارند.

فکر میکنید چه چیزی باعث کسادی موسیقی محلی می شود؟

تا حدودی تبلیغات گسترده موسیقی پاپ و گرایش جوانان به آن و از این سو هم کم توجهی مسئولین به موسیقی محلی – البته این کم توجهی در عمل و گرنه در شعار که خیلی عالی است به خاطر کمبود تبلیغات جانبی و گسترش ندادن کارهای صحنه ای که ما باید با بالا بردن کیفیت کار و ارائه جذابیت آن ارزش نهادن خود به موسیقی سنتی ثابت کنیم.(دانلود آهنگ جدید غلامحسین نظری)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا