پنج گنجزهکلوتفیلممستند

اجرای برنامه خندوانه در روستای چاهدشت شهر زهکلوت

برنامه خندوانه در روستای چاهدشت

خندوانه در رودبار جنوب

خندوانه در رودبار جنوب – کمک بلاعوض خندوانه به آبیاری تحت فشار در جنوب کرمان، در همین راستا عوامل تولید برنامه خندوانه با عزیمت به این منطقه از چند پروژه که قرار بود به سیستم آبیاری مجهز شوند، بازدید به عمل آوردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان اعتبار این پروژه‎ها را ۸۵ درصد دولتی و ۱۵ درصد خودیاری خواند و افزود: حامی مالی شبکه نسیم برنامه خندوانه سهم خودیاری چند پروژه را تقبل کردند.

وی ادامه داد: مقرر شد، ۳۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به پروژه‌های آبیاری تحت فشار در حدود ۱۸۰ هکتار از اراضی شهرستان‎های رودبار و کهنوج که متقاضیان آن توانایی پرداخت خودیاری را نداشتند، اختصاص داده شود.

مشاهده آنلاین ویدیو

.

به گزارش فارس، عوامل تولیدی برنامه خندوانه در منطقه حضور داشتند و به تصویربرداری از پروژه‌های پایلوت آبیاری تحت فشار پرداختند.

این برنامه در روستای چاهدشت(بوینگ) از روستاهای شهر زهکلوت تصویربرداری شد، شهر زهکلوت در فاصله ۶۵ کیلومتری از شهرستان رودبارجنوب و درفاصله حدود ۳۹۰ کیلومتری از استان کرمان قرار دارد.

بعد از پرسجویی که از مردم منطقه در مورد طرح داشتیم متوجه شدیم که تمام فعالیت ها مربوط به قبل از پخش برنامه بوده و بعد از برنامه پروژه به امان خدا رهاشده و عملا طرح فقط جنبه نمایشی داشته است.

 

 

 

مطالب مرتبط:

حضور خالو قنبر در خندوانه به دعوت جناب خان و اجرای آهنگ

دانلود تمام آهنگ های قنبر راستگو معروف به خالو قنبر

معرفی نقاط بکر گردشگری پنج شهرستان جنوبی کرمان

معرفی تمام طوایف رودبارزمین و کهنوج ، آشنایی با حیات وحش

دانلود آهنگ حماسی علی سمیل با صدای محمدرضا درویشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا