پنج گنججنوب شرقمکران

قاچاق سوخت شغل ضمانت شده جوانان پنج شهر جنوب کرمان

قاچاق سوخت

قاچاق سوخت – گلایه مردم جنوب کرمان از تردد پرخطر قاچاقچیان سوخت در جاده ها روستای محمدآباد کتکی بین شهر رودبار و زهکلوت است، روستایی پر جمعیت که هر دو طرف جاده را بازار محلی از آن خود کرده است. به تازگی چند صدمتر مانده به حریم روستا سرعت‌گیر گذاشته‌اند ولی هنوز هم گازوییل‌کش‌ها با تمام سرعت از روی آن می‌گذرند و کاری ندارند کسی که از عرض جاده عبور می‌کند پیرمرد است یا زن و کودک.

زن جوانی به نام «مهدیه» که کنار جاده بقالی دارد وقتی دوربین را می‌بیند و متوجه می‌شود از تهران آمده‌ایم شروع می‌کند به گلایه. «گازوییل‌کش‌ها می‌زنند و می‌کشند و فرار می‌کنند.
حدود ۱۵ روز پیش دو تا از همین‌ها دایی و عموی مادرم را کشتند، دقیقاً جلوی مغازه خودم. عمو داشت از عرض خیابان رد می‌شد که نیسانی پر از مشک گازوییل او را زیر گرفت. اهالی دور عمو جمع شده بودند تا آمبولانس بیاید که چند دقیقه بعد نیسانی دیگری بسوی جمعیت آمد و دایی‌ام زیر ماشین ماند و او هم جلوی چشم زن و بچه‌اش کشته شد./روزنامه ایران

خودروهای سواری حامل بنزین و گازوئیل قاچاق با سرعت زیاد خود جاده های مناطق جنوب و شرق استان را به جولانگاه مرگ تبدیل ساخته اند.

مادر دلسوخته
قاچاق سوخت

بیشتر بخوانید: تصمیمم را گرفته ام می خواهم قاچاقچی شوم


برای قاچاق سوخت در شهرستان های جنوب شما فقط باید یک دستگاه نیسان آبی رنگ خریداری کرده و شروع به فعالیت کنید. کشاورزی در جنوب به علت نبود راه ارتباطی درست و ریسکی بودن آن موجب شده مردم بیشتر به سمت قاچاق سوخت کشیده شوند.

 

تصادف سمند با سایپای حامل گازوئیل قاچاق در محور زهکلوت به سردی که متاسفانه هردو سرنشین ماشین ها فوت کردند.

 

مطالب مرتبط:


تصمیمم را گرفته‌ام می خواهم قاچاقچی شوم نه هنرمند!؟

مستند روستا نشینان بلوچ از نگاه دوربین جواد قارایی مستند ساز جوان ایران

دانلود آهنگ های خلیل دادخدایی خواننده زهکلوتی با لینک مستقیم

مستند کمنزیل منوجان به کارگردانی خلیل زارعی مستند ساز جوان رودبارزمین

منبع: کانال رودبارما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا