رسانهمهدی میرزایی

دانلود مستند حصیل (حصیر) به کارگردانی مهدی میرزایی

مستند حصیل

مستند حصیل روایت زندگی شیرزنی از دیار جازموریان می باشد که به علت از کارافتادگی شوهرش مجبور است کار کند و حصیر ببافد تا شکم فرزندانش را سیر کند. مادر از طلوع افتاب تا غروب کار می کند و حصیر می بافد اما …

∗تیزر مستند حصیل

نویسنده و کارگردان :مهدی میرزایی

تهیه کننده: سید رائد امیری تهرانی

تصویر و تدوین: محمد جواد دهقان

صدا: حجت دهقان

مستند حصیل به زودی و با کسب اجازه از صاحب اثر در سایت قرار می گیرد

تیزر مستند حصیل


معرفی مهدی میرزایی

مهدی میرزایی متولد بهمن ماه ۱۳۶۳ در روستای تمگران قلعه گنج لیسانس ادبیات فارسی و در حال حاضر مشغول به تحصیل در رشته تولید سیما در دانشگاه صدا و سیما می باشد .

وی فیلم سازی را با دیدن اثار سایرین، تجربیات کاری خویش و دوست و استاد خویش حجت دهقان و آموخته هایش از کتاب های مختلف فرا گرفته و اکنون نیز با رفتن به دانشگاه صداوسیما در حال تقویت و به ثمر نشاندن استعداد و ذوق هنری خویش می باشد. انگیزه او از ورود به عرصه فیلم سازی به تصویر کشاندن پتانسیل ها و محرومیت های جنوب شرق و اقدام جهت محو افکار کهنه و اشتباه و نقطه ضعف های فرهنگی بوده است .

آثار مهدی میرزایی

او در طی سالیان فیلم سازی با کسب اولین مقامش در جشنواره فیلم کلات کهنوج و بعد از آن در جشنواره های اردیبهشت هرمزگان ، آفتاب و بسیج کرمان ، تیاب چابهار و تا کسب مقام اخیرش در جشنواره قرآن و عترت جنوب کرمان با فیلم ( باغ ما که خشک نشده ) در بخش مستند و با کسب رتبه اول درخشیده است.

موسسه فیلم سازی ماهکان (مهتاب) ، محل شکوفایی ایده ها و به تصویر کشیده شدن آثار ماندگار چون لگار ( با کسب رتبه اول در جشنواره آفتاب کرمان ) ، تیر آرش ، شناسنامه گشمیران ، آن مرد آسمانی و … می باشد که روایت گر رشادت ها شهدا منطقه و نیز نشان دهنده طبیعت زیبای جنوبمی باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا