آموزش

آموزش ساخت قالب پاورپوینت به صورت حرفه ای و ذخیره آن در کامپیوتر

آموزش ساخت قالب پاورپوینت

آموزش ساخت قالب پاورپوینت –  برای ساخت قالب پاورپوینت به صورت حرفه ای و شخصی یک راهکار بسیار ساده‌ای وجود دارد، به این صورت که شما تصاویر پسزمینه قالب پاور خود را به صورتی که دوست دارید تغییر می دهید. به عنوان مثال ما در این آموزش دانلود و آموزش نحوه ساخت قالبی را به شما آموزش می دهیم که در زمانی که به اسلاید بعدی می روید اسلاید ها به گونه ای باشند که یک حالت لودینگ داشته باشند.

پبش نمایش قالب ساخته شده در انتهای آموزش :

.

مراحل آموزش ساخت قالب پاورپوینت :

۱- در مرحله اول ما تصویر مورد نظر خود را انتخاب و در زیر اسلاید اول قالب پاورپوینت خود قرار می دهیم. برای اینکار ابتدا باید تصویر زمینه ی مورد نظر خود را انتخاب کنید؛روی صفحه ی اصلی گزینه Format background   را انتخاب کنید:

ساخت و آموزش ساخت قالب پاورپوینت
آموزش ساخت قالب پاورپوینت

۲- حالا پنجره ی زیر باز می شود،  از اینجا به بعد بستگی به شما دارد همچنین می توانید با گزینه های موجود  به طرح مورد نظر خود برسید مثل کمرنگ کردن،تغییر رنگ،تغییر جهت رنگ ها و … با زدن گزینه ی Hide background graphics (در گوشه بالا سمت راست)می توانید بکگراند پیش فرض خود تم که از قبل وجود داشته پاک می شود و فقط بکگراندی که ساختید باقی می ماند. اگر هم خواستید می توانید  فقط با تغییر دادن گزینه های Colors,Fonts,Effects (سمت راست گالری تم ها، در بالا و سمت راست صفحه ی اصلی)به تم خود افکت هایی بدهید.(تصویر زیر را نگاه کنید)

ساخت قالب آموزش ساخا قالب پاورپوینت 2019
آموزش ساخا قالب پاورپوینت ۲۰۱۹

۳- وقتی پنجره ی فرمت بکگراند را باز کردید،روی گزینه ی Apply to all  را انتخاب بکگراند مورد نظر بر روی تمامی اسلاید های انجام می شود و اگر هم اسلاید جدیدی به آن اضافه کنید،بکگراند آن همچنان باقی می ماند. توجه کنید که اگر می خواهید مانند تم های استاندارد، بکگراند اسلاید اول با بقیه متفاوت باشد، ابتدا روی بکگراندی را که قرار است بر روی همه چاپ شود، عمل بالا را انجام دهید و سپس بکگراند اسلاید اول یا دوم را تنظیم کنید. حالا اگر می خواهید اندازه صفحه ی خود را بزرگ و کوچک کنید و یا آنرا افقی یا عمودی کنید؛در گوشه ی بالا سمت چپ می توانید این کار را انجام دهید.

 ذخیره کردن تم ها

توجه کنید اگر می خواهید از تمی که ساختید استفاده کنید و در گالری تم ها در پاورپوینت نمایش داده شود،آدرس مکانی که که می خواهید در آن ذخیره می کنید را تغییر ندهید.

فایل های پیوست


دانلود تصاویر استفاده شده در پیش نمایش


 

مطالب بیشتر:

دانلود نسخه جدید Tam Tam مشابه روسی برنامه تلگرام

دانلود پاورپوینت گزارش کامل روستاهای شهرستان رودبارجنوب

دانلود تمام قسمت های سریال شمبل و شاهی ۲ با کیفیت بالا و

آموزش ساخت عکس ۳ در ۴ فوری به همراه بهترین روتوش برای آن در پنج

دانلود پاورپوینت مقاله ارتباط موثر معلم با دانش آموز با فرمت pptx

مدیر

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد / وجود نازکت آزرده گزند مباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا